[Olug-list] Howot get to Julebloat

Ole-Christian S. Hagenes agonyzer@c2i.net
Sat, 7 Dec 2002 00:01:03 +0100

On Fri, Dec 06, 2002 at 11:13:14PM +0100, Kenneth Rørvik wrote:
> I høitidens stemning minner jeg eder alle om tirsdagens julebloat - som
> vanlig samles vi i bunkeren for å preike og formidle det glade budskap -
> om noen har en burk med kjent OS fra redmond blir det sikkert tid til en
> exorcisme også.

For å være med må man først komme seg til bunkeren. :)

No har eg ganske nylig, på denne siden av sommerferien, flyttet til
sandvika, og trenger da ein liten veibeskrivelse, som ein som har budd
på ei øy i 19 år forstår. :) Ikkje så alt for nøyatig heller, klarer å
komme meg til Oslo S på egenhånd, men treng litt guiding derifra.
trikknummer, holdeplass man skal gå av på, ol. Håper på god guide :)

--
You know it's Monday when you wake up and it's Tuesday.
                -- Garfield