[Olug-list] God jul!

Kenneth Rørvik kenneth@argon.no-ip.com
22 Dec 2002 23:57:52 +0100

Det nærmer seg jul med stormskritt, og jeg tenkte jeg skulle ta meg tid
til å sende dere alle en liten julehilsen - OLUG har snart vært her i et
år, og på nyåret skal vi sette kursen videre, blant annet med en ny
generalforsamling. Vi skal se på året som er gått, og finne ut hva som
er gjort bra, og hva som kunne vært gjort bedre. Jeg er sikker på at
mange av dere der ute har synspunkter og tips å komme med.

Men akkurat nå er det julefeiringen som skal få oppmerksomheten, så på
vegne av styret i OLUG ønsker jeg derfor dere alle en gledelig jul, så
sees vi i det nye året :)
--
Kenneth Rørvik
Nordbergveien 60 A, N-0875 OSLO