[Olug-list] Trenger "konsulenthjelp"

Georg Rønning georg@gipsformen.no
Thu, 14 Feb 2002 00:14:14 +0100

Etter mange års fortredeligheter med Windows har jeg kastet meg på Linux
for 1  1/2 uke siden, så jeg er en skikkelig "fersking".

Kjører Mandrake 8.1 /KDE og har takket være god hjelp fra newsgruppa kommet
godt i gang.

For å kunne kjøre Win programmer som jeg ikke finner erstatning for under
Linux har jeg bestilt win4lin.

Ser i alle fall at det tar tid å komme seg skikkelig inn i Linux, og det
har jeg egentlig ikke tid til. Jeg er avhengig av å få en installsjon opp å
gå som er rimelig ok konfigurert samtidig som jeg må få svar på noe av det
jeg lurer på. Resten av "prøving og feiling" får komme etterpå.

Derfor kunne jeg godt tenke meg å få "konsulenthjelp en ettermiddag/kveld
som kunne veilede meg. Det er ikke snakk om "blåkors" - jeg betaler med
største glede for denne hjelpen.

Jeg holder til i nærheten av LiIlestrøm, ca. 1/2 times tid fra Oslo. Om det
skulle være problem med bil er det klart jeg kan "hente og bringe".

Kunne du tenke deg å trå til her kan du sende meg en mail eller ringe meg
på 99 39 66 66 så kan vi avtale nærmere.

Gleder meg til å få ting i orden !

Georg