[pioe@coldsiberia.org: Re: [Olug-list] OLUG trenger LOGO!]

Knut Ingvald Dietzel Knut Ingvald Dietzel <kid@netcom.no>
Wed, 27 Feb 2002 18:14:28 +0100

G=E5r ut i fra at meldingen din Per Inge ikke bare skulle til meg og
Sonja...

----- Forwarded message from Per Inge Oestmoen <pioe@coldsiberia.org> ---=
--

Date: Wed, 27 Feb 2002 00:59:52 +0100
From: Per Inge Oestmoen <pioe@coldsiberia.org>
To: Knut Ingvald Dietzel <kid@netcom.no>
CC: "sonja.bunes@telia.com" <sonja.bunes@telia.com>
Subject: Re: [Olug-list] OLUG trenger LOGO!

KnutIngvald Dietzel wrote:

> [...]

en.

Sonja, er du klar med ditt utkast?=20

Dere andre kan g=E5 til (http://kunst.no/sonja/) og se hvilken artist
som n=E5 har f=E5tt i oppgave =E5 lage et utkast til logo for OLUG.=20

--=20

Per Inge Oestmoen, Norway
http://www.coldsiberia.org/

----- End forwarded message -----

--=20
Knut Ingvald Dietzel <kid@netcom.no>
"I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy"
                                          - Tom Waits