[Olug-list] Påminnelse: Medlemsmøte tirsdag 1900

Petter Reinholdtsen pere@hungry.com
01 Jul 2002 02:15:10 +0200

[Kenneth Rørvik]
> Sier du det, det er ikke langt fra Helsfyr? Hvor holder du til?

Jeg ba trafikkanten om råd for transport fra Blindern, og fikk vite at
det tok 40 minutter.

> Det er synd at det ikke passer så godt for deg, men så vidt jeg kan
> registrere er det ikke vanskelig å komme seg dit, hverken med bil
> eller kollektivtrafikk - gangavstand fra Brynseng Tbane, eller buss
> som stopper like ved. Selv bor jeg på Nordberg og kom meg greit
> nedover på sykkel, selv om det regna litt på turen... :O)

Hm, kanskje jeg burde spore opp et kart.  Jeg har jo bodd på
Vålerenga, og det går jo grei buss 20 derfra til trikken.  Jeg skal
revurdere neste gang. :-)

> Vi var vel en 12-13 stykker tenker jeg.

Høres bra ut. :-)