[Olug-list] Påminnelse: Medlemsmøte tirsdag 1900

Kenneth Rørvik kenneth@argon.no-ip.com
Thu, 27 Jun 2002 12:37:05 +0200 (CEST)

On 27 Jun 2002, Petter Reinholdtsen wrote:

> Dette var litt lagt å dra for meg uten bil.

Sier du det, det er ikke langt fra Helsfyr? Hvor holder du til?

> Frykter det kan bli svært langt mellom vær gang jeg kommer dit.

Det er synd at det ikke passer så godt for deg, men så vidt jeg kan
registrere er det ikke vanskelig å komme seg dit, hverken med bil eller
kollektivtrafikk - gangavstand fra Brynseng Tbane, eller buss som stopper
like ved. Selv bor jeg på Nordberg og kom meg greit nedover på sykkel,
selv om det regna litt på turen... :O)

> Var det mange som tok turen på tirsdag?

Vi var vel en 12-13 stykker tenker jeg.

mvh, Kenneth.