[Olug-list] Påminnelse: Medlemsmøte tirsdag1900

Morten Wiken mortenmwiken@hotmail.com
Fri, 28 Jun 2002 03:21:59 +0200

>Jeg har forresten enorme problemer med lyd i SuSE 8.0. I Broadcast (og
>andre lydprogrammer) får jeg bare en ytterst svak og forvrengt lyd.
>(Jeg vil drive innspilling med mikrofon og gjennom linjeinngangen. I
>begge tilfeller blir lyden ubrukelig. Under Windows fungerer alt
>glimrende. (Grrrr...) Jeg har SoundBlaster AWE 64 Gold ISA-kort.
>Fungerer ikke dette under Linux?

Har samme kortet selv, og har ingen problemer med det under Mandrake 8.2 -
er relativt ny når det gjelder linux, men ettersom jeg skjønner så fant
mandrake kortet automatisk...
Morten M Wiken
Hilton HHonors Guest Manager
Scandic Hotel Asker
Askerveien 61
N-1384 ASKER
NORWAY
work e-mail:asker.hhonors@scandic-hotels.com

"Did I listen to pop music because I was miserable? Or was I miserable
because I listened to pop music?" - Rob Flemming/High Fidelity (Nick Hornby)