SV: SV: [Olug-list] OLUG trenger LOGO!

Kenneth Mokkelbost Kenneth.Mokkelbost@statkraft.no
Fri, 1 Mar 2002 10:08:36 +0100

N=E5r det gjelder forbindelse til Oslo er det ingen, med unntak av at =
Oslo har
et latinsk motto i sitt byv=E5pen.=20

Forbindelsen til Linux/Tux er at jeg anser Linux som et godt =
operativsystem,
et alternativ i forhold til andre (mer utbredte?) OSer, og kombinerer =
jeg da
dette med at det =E5 kunne velge anses for =E5 v=E6re et gode for =
allmennheten
synes jeg "Pro Bono Publico" er et passende motto.

Beklager den lange setningen, men det var min begrunnelse for =E5 =
foresl=E5 "Pro
bono publico".

Kenneth