[Olug-list] logo

Per Inge Oestmoen pioe@coldsiberia.org
Tue, 05 Mar 2002 10:51:52 +0100

Sonja wrote:

> Sikkert. Røpet jeg alderen min nå? Eller erfaringen? Hva gjør den andre
> tigeren i bildet med pingvinen om ikke den har med Tigerstaden å gjøre?

Sikkert begge deler. Selv var jeg komplett uvitende om hvordan tigeren
kom inn i bildet.

> Selv Dum Dum Boys kjenner til 'Tiger-gutt' jentene.

Ja, men du må huske på at jeg er mye dummere enn de Dum Dum-gutta (du
gjettet riktig, jeg hadde ikke hørt om dem heller), og derfor skjønner
jeg ikke sånt. Jeg har bodd i Oslo siden 1976, men har enda ikke sett
en eneste tiger, selv ikke i de tette krattene langs Akerselva. Så
dette er nok litt vel subtile saker for meg.

--
Per Inge Oestmoen, Norway
http://www.coldsiberia.org/