[Olug-list] Trenger hjelp

Georg Rønning georg@gipsformen.no
Thu, 07 Mar 2002 21:41:00 +0100

Medlemslisten øker, så jeg prøver igjen!

Som absolutt nybegynner er ambisjonene større enn kunnskapen -:)

Jeg ønsker å kvitte meg med Windows - kjører i dag XP og opplever
crash-spøkelset pustende i nakken til stadighet. Så bort med NTFS
installasjonen og frem med Linux..

Har Mandrake 8.1 installert og fikk idag en lekker pakke med Win4lin som
jeg vil bruke for å kunne kjøre de Win-programmer jeg ikke finner
erstatning for til Linux.

Så jeg vil gjerne betale for å få hjelp til å få det hele til å kjøre og
samtidig få svar på en del av det jeg lurer på.

Jeg holder til litt utenfor Lillestrøm - er det bilproblem kan jeg hente og
bringe deg.

Presiserer at jeg ikke ber om "blåkors" men er klar villig til å betale for
hjelpen.

Håper fortsatt jeg ....

mail : georg@gipsformen.no   mobil : 99 39 66 66

Georg