[Olug-list] desktop distroer (var: Slackware)

Oystein Svartveit oystein.svartveit@svartveit.com
Tue, 1 Oct 2002 12:42:24 +0200

>Jepp, vi skiller mellom distrowar og gode, saklige diskusjoner ;)

Fint.
Som Newbie her (og i Linuxverden for=F8vrig for den saks skyld), er det
interessant =E5 se hva folk framhever som viktige egenskaper ved de
ulike distroene. Fortsett med det. Forel=F8pig har jeg selv bare
fors=F8kt Mandrake og RH, fordi jeg har hatt intrykk av at de
var de letteste =E5 f=E5 installert og opp =E5 kj=F8re. Er klart klar for =
=E5
pr=F8ve andre, s=E5 fortsett =E5 framheve de fortreffelige egenskapene med
deres yndlingsdistro(er), s=E5 kanskje jeg blir omvendt.

Med fare for =E5 kaste inne brannfakler, hva med skolelinux? Og har noen
pr=F8vd Lindows? Sistnevnte har jo utnevnt seg selv til
desktoprevolusjonens Linux-alternativ (eller noe s=E5nt, mine ord)

.=F8s

--
=D8ystein Svartveit
http://www.svartveit.com/