[Olug-list] Re: [Olug-list] Re: Vurdert røykeforbud under OLUG-samlingene i bunkeren?

Kenneth Rorvik kenneth@argon.no-ip.com
Sat, 28 Sep 2002 14:26:05 +0200 (CEST)

On Sat, 28 Sep 2002, Sindre Nauff wrote:

> røyking. Derfor bør løsningen på problemet ganske enkelt være at de som
> vil ta seg en røyk går utendørs og nyter, for så å komme inn igjen :-)
> Dette har undertegnede storrøyker praktisert med stort hell ved flere
> anledninger.

Kunne ikke vært mer enig, i bunn og grunn handler det rett og slett om
grunnleggende respekt for de rundt seg.

Jeg regner med at røyking på morgendagens møte finner sted ute...

mvh, K.