[Olug-list] Fotografier fra siste medlemsmøte

Joachim Mæland joachim@profine.net
Mon, 30 Sep 2002 19:38:57 +0200

Monday 30 September 2002 12:16, skrev Kenneth Rorvik:
<klipp..>
> prioris.bunkeren.net skal etterhvert opp på nett på fast basis, den=
ne
> kjører en dual 166MHz pentium løsning og har fått 6G disk og 160M=
B minne.
> Woody er valgt som OS.

prioris.bunkeren.net er nå oppe med ssh og apache. Nå kjører den en disk på 2G
til /home. Denne kan benyttes til ekstern backup, (maks 100Mb quota), for de
som har behov for slikt. Det er antydet at større disker er på vei...

Ellers har jeg satt opp cracker.bunkeren.net som en liten frekkis for de av
dere som liker slikt...

<klipp..>
> I slutten av neste måned er det nytt medlemsmøte, og tema er da sik=
kerhet
> - vi kommer straks tilbake med mer info om hva som skal skje på dette
> møtet.

Dersom noen føler at han/hun kan bidra med sin kunnskap på området er en
melding til kenneth eller meg helt ok.

mvh
Joachim
--