[Olug-list] RedHat 8.0

janl@langfeldt.net janl@langfeldt.net
Mon, 30 Sep 2002 19:54:51 +0200

Øystein Gyland wrote:

> Ligger på ftp://ftp.uninett.no også, men boksen er treg som sirup
> og har load på over 100 for øyeblikket.
> Ellers er det kanskje verdt å ta en titt på
> http://www.redhat.com/download/mirror.html

ftp.uninett.no har dog overraksende bra interaktiv respons.

$ ps auxww | grep proftpd | wc -l
     312
$ ps auxww | grep rsync | wc -l
      16

Jeg finner ikke i farten MRTG grafen for GBIT interfacet, men det er nok
diskbåndbredden som er problemet.  Vi har forresten støtte for apt-rpm også.

Før speilet vi redhat fra ftp.sunet.se men de har hatt mye problemer i
det siste.

Nicolai,  ftp.uninett.no/.../RedHat vaktmester