[Olug-list] Begrenset funksjonalitet grunnet flytting av olug.linux.no

Joachim Mæland joachim@profine.net
05 Apr 2003 05:54:25 +0200

Poteten datt ned i natt... Som en nødløsning har jeg flyttet
olug.linux.no til gigantis.

Regner med at normal funksjonalitet er på plass i løpet av helgen.

I mellomtiden er prioris, og domenene: hjemmeserver.net,
hjemmeserver.com og bunkeren.net ikke tilgjengelig. I tillegg må adict
konfigureres på den nye serveren.

Jeg kan opprette kontoer etter hvert.... Send ønsket brukernavn og
ferdig kryptert passord til meg. (Benytt crypt, eller tilsvarende
algoritme). Alternativt vil jeg hente tilbake data/kontoer manuelt på
mandag.

--
Joachim Mæland <joachim@profine.net>
http://www.profine.net