[Olug-list] Netikett

Kjartan Kvassnes kvassnes@netcom.no
Tue, 29 Apr 2003 00:51:47 +0200

> Bare for ordens skyld - det er IKKE snakk om =E5 stenge ute
> personer, men =E5 avvise *enkelt*postinger dersom innholdet er=20
> HTML - gjerne med en h=F8flig begrunnelse og anmodning om =E5=20
> skru dette av i epostklienten.

Kan ikke en av de oppeg=E5ende menneskene i OLUG f=E5r Mailman til =E5 =
gj=F8re
om HTML- postinger til plaintext p=E5 automagisk vis?=20
Det er jo tross alt informasjonen som er viktig, ikke formen skulle jeg
strengt tatt mene!

Dette h=F8res ut som et brillefint prosjekt for OLUG- intresserte som
=F8nsker =E5 l=E6re seg mer om Mailman, og mer om scripting? Eller hvis =
noen
kan allerede, s=E5 kan jo de kanskje fortelle om dette p=E5 et =
medlemsm=F8te?

Saker og snus! Da kom det jo et godt (etter min mening i alle fall)
forslag ut av en ellers s=E5 fyrrig diskusjon.

--
Kjartan