[Olug-list] Netikett

Joachim Mæland joachim@profine.net
29 Apr 2003 11:59:12 +0200

On Tue, 2003-04-29 at 11:10, Erlend Simonsen wrote:

> Mailman støtter allerede dette, så det er bare å slå det på.
>
> Admin pages -> Content Filtering -> convert_html_to_plaintext

Vi kjører pt Mailman 2.0.13 og jeg kan ikke finne noe som ligner engang.
Senere vil vi kjøre fra Bunkeren og vil således stå litt friere... Både
ved valg av versjon og hvilke tilleggsfunksjoner vi eventuelt benytter.

Kjartan's forslag til løsning på et eventuelt problem med html er
uansett det beste, om vi i tillegg benytter en autoresponder til
avsender.

mvh
Joachim, (som synes det er gøy om gaupe's flame bait ender i praktiske
utfordinger for kloke hoder...)
--
Joachim Mæland <joachim@profine.net>
http://www.profine.net