SV: [Olug-list] Re: hjelp

Jarle Bjørgeengen jarle@bjorgeengen.net
Fri, 15 Aug 2003 11:50:38 +0200

CI

> Jeg har googlet en smule, men klarer ikke finne noen referanser til and=
re
> som har brukt denne adapteren under linux med hell.
> Noen på olug-lista som kjenner problemstillingen?
Jeg har prøvde en stund på det samme, men måtte gi opp. Hovedsaklig pga. at
produsenten av USB- ISDAN adapteret (Eicon) ikke publiserte drivere for
Linux, dernest fordi det ikke så ut til at kortet var utbredt nok til at
noen har giddet å reverse-engineere det :-)

Jeg endte opp med å kjøpe et linux støttet pci-kort til et par hundrelapper.

Mvh Jarle