[Olug-list] skriveglade "linux"entusiaster

Per Inge Oestmoen pioe@coldsiberia.org
Mon, 18 Aug 2003 12:58:33 +0200

Denis Braekhus wrote:

> Hei,

> Startsiden ønsker å sette fokus på åpen kildekodeløsninger i høsten som
> kommer. Undertegnede vil selv skrive flere artikler, men vi trenger også en
> eller flere skriveglade som kan og vil ytre noe om :

> - Innlåsing fra leverandører av proprietære løsninger (med fokus på Microsoft)
> - Praktiske og brukbare åpne / frie alternativer for "folk flest"
> - Bruk av webstandarder (og problemer med nettsteder som lar være)
> - Global utvikling innen bruk og utvikling av åpen kode
> + Evt. andre relevante og intressante tema.

> [...]

Hei!

Flott initiativ!

Hvis du selv skal skrive flere artikler, vil jeg få lov til å henvise
til noe jeg allerede har skrevet, og som forhåpentligvis gir idéer til
videre behandling av sentrale aspekter ved det du vil ta opp:

http://www.efn.no/datafrihet.html

Per Inge Oestmoen, Norway