[Olug-list] Nettverksinstallasjon?

Knut Ingvald Dietzel kid@dietzel.no
Mon, 17 Feb 2003 21:14:53 +0100

--5mCyUwZo2JvN/JJP

On Mon, Feb 17, 2003 at 07:46:48PM +0100, Morten M Wiken wrote:
> Har en gammel Compaq uten cd eller floppy liggende.  Kj=F8rer for tiden
> RH6.2 p=E5 boksen, men kunne tenkt meg =E5 oppgradere RH, eventuelt legge
> inn en annen distro.  Er det noen m=E5te man kan gj=F8re dette over nett?
> Tenkte jeg skulle f=E5 til =E5 legge inn noe uten =E5 m=E5tte skru noe s=
=E6rlig.
> Er det noen som har noen kreative tips?  P=E5 forh=E5nd takk for all hjel=
p.

  Hva med Debian?! :o)

Her finner du en oppskrift p=E5 hvordan du i Debian klargj=F8r filer til
oppstart av installasjonssystemet fra harddisk:

<URL:http://www.debian.org/releases/stable/i386/ch-install-methods.en.html#=
s-boot-drive-files>

=2E.. og hvordan du booter fra LILO:

<URL:http://www.debian.org/releases/stable/i386/ch-rescue-boot.en.html#s-bo=
ot-initrd>

mvh,
--=20
Knut Ingvald Dietzel    E-mail: kid at dietzel dot no
                        WWW   : http://dietzel.no/

--5mCyUwZo2JvN/JJP

--5mCyUwZo2JvN/JJP--