[Olug-list] Tux-i-taxi?

Morten Sickel Morten.Sickel@newmedia.no
Wed, 19 Feb 2003 22:08:22 +0000

Jeg tok en taxi hjem sent i går kveld, og gjennom halvmysende øyne, så jeg
plutselig vår venn med den røde hatten på et merke på taksameteret.. Er det
noen som kan bekrefte at Oslo Taxi kjører systemet i bilene på en eller annen
embedded Redhat? Eller kanskje var det bare 'Mad Dog' som hadde kjørt med den
samme taxien da han var i Oslo  i fjor høst og fikk overtalt eieren til å
sette et redhat emblem over "powered by swin CE"? Hvis ikke det var jeg som
hallusinerte etter en lang og slitsom reisedag da...

Morten Sickel