[Olug-list] Tips: fritekstsøking i PostgreSQL

Helge Bjørkhaug snutt@techie.online.no
Tue, 01 Jul 2003 19:49:59 +0200

On 01.07.03 at 12:47 Denis Braekhus wrote:

>Litt kjapp klipp og lim, skal selvfølgelig være :
>UPDATE mintabell SET idxFTI=to_tsvector('default', mittekstfelt);
>

>Hvis absolutt ingen har glede av dette skal jeg ikke mase mer om slikt.

Joda, bare mas du :-)
Ser veldig interessant ut, selv om kveldene kommer til å være
litt mørkere før jeg begynner å "snuse" på dette.
Veldig nyttig informasjon!
--
Helge Bjørkhaug
Helge's lov nr. 1: Det eneste som er konstant, er forandringen.