[Olug-list] Hjelp til vakthold på debcamp/debconf

Kenneth Rørvik kenneth@rorvik.net
03 Jul 2003 14:39:19 +0200

Har tidligere postet en forespørsel om dette, men jeg gjentar det nå i
og med at vi nærmer oss, og ennå ikke er mange nok til å få en efektiv
gjennomføring.

Vi trenger altså noen frivillige som kan hjelpe til med å holde vakt
over stedet der deltagerne på debcamp/debconf skal bo.

Jeg har ennå ikke fått oversikt over tider og steder, håper å få det i
løpet av dagen eller i morgen etter en forespørsel til dem i dag.

Hele greia starter 12/7 og varer til 20/7. Altså en drøy uke, med behov
for vakthold (sannsynligvis) hver dag på ymse tider.

Mail meg om du kan hjelpe til :)
--
mvh, Kenneth Rørvik
Nordbergveien 60 A, 0875 OSLO