[Olug-list] Grillparty, tirsdag 29/7 klokken 1900

Joachim Mæland joachim@profine.net
12 Jul 2003 14:40:20 +0200

Jeg har meldt meg "frivillig" til å huse grillpartyet, hos meg i Nedre
Prinsdals vei 83A. (Buss 81A/B fra sentrum, ca hver hele/halve time til
holdeplass Prinsdal. +100 meter til fots i bussens retning og til høyre,
mellom Velhuset og Grensebua storkiosk).

Det blir servert en enkel forrett, all annen grillmat må medbringes.
(Fisk er ikke tillatt på grillen... Som om geeks i det hele tatt tenker
på slike ufyseligheter). Tilbehør som salat, dressing, poteter, ris,
saus er på huset. Det er nok av butikker innenfor 100 meter, for de som
ikke gidder å buksere egen mat og drikke gjennom hele byen.

Dragen(TM) kommer til å være hjemme. Dette er derfor en glimrende
anledning for våre respektive, (andre enn PC-en(e)), til å bli med på en
av våre samlinger...

--
Joachim Mæland <joachim@profine.net>