[Olug-list] Grillparty, tirsdag 29/7 klokken 1900 - Ekstrasjanse...

Joachim Mæland joachim@profine.net
29 Jul 2003 03:48:02 +0200

On Wed, 2003-07-23 at 14:02, Joachim Mæland wrote:
> Hadde vært greit med påmelding i god tid, siden Dragen(TM) har satt e=
> absolutt ca-grense på 25 deltakere. På et eller annet tidspunkt vil
> "førstemann til mølla" måtte bli håndhevet strengt, men urettferd=
ig...

Skal ikke sette opp endelig handleliste før etter lunch på selve
dagen... Etternølere får derfor en liten ekstrafrist... Praktisk siden
init bestemte seg for å sluke to tidligere påminnelser, sendt på
mandag... (Lurer ikke så rent lite på hvorfor de ikke er videresendt).

En liten oppfriskning om transport og hvordan finne frem...: Buss 81a/b
fra f.eks. Nationalteateret, XX:29 og XX:59. Gå av på stoppested
"Prinsdal". Følg Nedre Prinsdals vei ca 100 meter i busens retning. Ta
til høyre mellom Velhuset og Grensebua storkiosk. Jeg bor i det røde
huset.

Husk...:

mvh
--