[Olug-list] Bunkeren - hvordan komme dit?

Joachim Mæland joachim@profine.net
25 Mar 2003 06:38:31 +0100

On Tue, 2003-03-25 at 01:27, Morten M Wiken wrote:
> Da jeg for en gangs skyld har fri når det er medlemsmøte trenge=
r jeg en
> kjapp guide til hvordan man kommer dit med kollektivtransport.  T-Bane
> hadde vært ypperlig siden jeg bor rett ved Tøyen T-banestasjon,=
 men buss
> funker også.  Jeg vet dette har vært nevnt før på lis=
ta, men jeg har
> dessverre klart å slette den eposten...

Banen opp til Hellerud. Ned trappa og venstre ned til Tvetenveien. Ta
til venstre og følg Tvetenveien ned til rundkjøringen i krysset Ole
Deviksvei. I tilknytting til høyblokka du ser skrått til høyre over
rundkjøringen, ligger Bunkeren...

mvh
Joachim

--