[Olug-list] Medlemsskap

Kenneth Rűrvik kenneth@argon.no-ip.com
08 May 2003 22:15:44 +0200

tor, 08.05.2003 kl. 21.42 skrev Øivind Isdal Engh:

> hva koster det Ă„ melde seg inn i OLUG ? Jeg vil gjerne melde meg inn
> om ikke det koster sÄ mye

Det er gratis, medlem blir du ved Ä melde deg inn pÄ epostlista som du
sendte denne mailen til. Se
<URL:https://init.linpro.no/mailman/olug.linux.no/listinfo/olug-list>

En ting vil jeg be om fĂžrst - det er ikke sĂŠrlig lurt Ă„ poste HTML til
en liste der mange bruker mailklienter som det, vel, ikke ser sĂŠrlig
pent ut i. Det er god netikette Ä poste ren tekst. Vi setter pris pÄ om
du skrur av HTML formattering i mailklienten din :)

>  Men det gÄr kanskje flere tog
.

Det gjÞr det garantert - ta en tur innom et av mÞtene vÄre sÄ skal det
vÊre nok av hjelp Ä fÄ der med slike ting :)

--
mvh, Kenneth RĂžrvik
kenneth@argon.no-ip.com    //    http://argon.no-ip.com