[Olug-list] Medlemsskap

Helge Bjørkhaug snutt@techie.online.no
Thu, 08 May 2003 22:59:40 +0200

On 08.05.03 at 22:54 Kenneth Rørvik wrote:

>Hm, Enten er jeg blind, eller så er evolution på bærtur. Det står da så
>definitivt iso-8859-1 i oppsettet mitt. *Bytte til noe annet og tilbake*
>og se om det hjelper...

Det gjorde da det....

Det er en tullet bøgg i Calypso som jeg bruker;
Hvis jeg bruker iso-8859-1 som standard karakter sett, og det er noe
annet i mail'en jeg svarer på - blir mail'en sendt i us-ascii.
Hvis jeg velger "auto" i karakter sett, blir mail'en jeg svarer på
i "formatet" til orginal mail'en - men nye mail'er blir i us-ascii
(hvis jeg ikke husker å velge tegnsett når jeg skriver mail'en).
--
Helge Bjørkhaug
Helge's lov nr. 1: Det eneste som er konstant, er forandringen.