[Olug-list] Hva ønsker vi av OLUG?

Nicolai Langfeldt janl at linpro.no
Fri, 07 Nov 2003 11:06:40 +0100

John L. Fjellstad wrote:

> Vel, man kunne jo begynne med å stave Microsoft og Windows riktig.  H=
adde
> vanskeligheter med å lese stykket ditt etter en stund, med alle de kr=
eative
> måtene dine på å stave Microsoft og Windows.
>
> Litt vanskelig å ta deg seriøs når du viser slike barnslige takte=
r.

Er det ikke du som er sur nå?  Eller skal folk som ikke kan stave av
nevrologiske grunner passe på å ikke sende mail til deg?

Det var en romanfigur, Jonas tror jeg det var, som ble karakterisert som
lat fordi han ikke hadde samme grep om språket som sine jevnaldrende.
Det gikk ikke bra.

Nicolai - orblind (men om Joachim bare er lat eller ordblind vet jeg ei)