[Olug-list] Hva ønsker vi av OLUG?

Kenneth Rørvik kenneth at rorvik.net
Fri, 7 Nov 2003 11:21:33 +0100 (CET)

> Litt vanskelig å ta deg seriøs når du viser slike barnslige takter.

Vel, jeg har flere ganger både på mailinglister og andre fora (irc,
usenet) opplevd at folk tar det ille opp når vi, riktignok
tongue-in-cheek, bruker stavemåter som Window$ og så videre.

Og hvem har sagt at man må oppføre seg så forbanna voksent til alle
tider... ironi og humor er en viktig bestanddel i språket vårt, det eneste
som er synd er at det er litt vanskelig å plukke det opp når man bare har
tekst å gå ut fra.

Dog, jeg er enig i at det er viktig å unngå slikt i situasjoner der
"advocacy"  spiller inn.

Kenneth.