[Olug-list] Overtakelse av Linuxguiden.no

Kristian Nordal kristian at nordal.net
Wed, 28 Apr 2004 23:14:43 +0200

Svarer Joachim Mæland:
>Styret er i forhandlinger om overtakelse av Linuxguiden.no og før vi går
>videre, ønsker vi å lodde stemningen hos medlemmene våre.

Jeg er interessert i å være med på dette.

>Tanken er å administrere nettstedet som et prosjekt/arbeidsgruppe. Hvem
>ønsker å bidra, hva kan du bidra med?

Jeg har ikke erfaring med å skrive artikler. Kan bidra med ting som nyheter,
forum, drift, og kanskje artikler når man blir varm i trøya.

>Kan vi benytte dette som en slag LUG-portal? OLUG vil i alle fall ha
>muligheten til å markedsføre seg litt.

Ja, høres bra ut. Men jeg tror det kan være en ide å ikke la slike ting få for
mye fokus på frontsiden. Man kan prøve å videreføre siden som en generell
linux-portal, med litt lav terskel. Slik at man også når litt andre grupper enn
aktive LUGere.

mvh
Kristian Nordal
(Ny på listen, svarer fra arkivet.)