[Olug-list] Overtakelse av Linuxguiden.no

Steinar Hauge steinar.hauge at iscomplete.no
Wed, 28 Apr 2004 23:27:51 +0200

Hei

Har meninger om dette og hva jeg =F8nsker meg ut av et slikt vevsted, men d=
et m=E5=20
jeg f=E5 lov til =E5 komme tilbake til senere og kanskje rundt et bord. N=
=E5r det=20
gjelder bidrag, s=E5 leser jeg gjennom relevante nyheter hver dag, s=E5 jeg=
 kunne=20
sikkert legge inn noen i LG, slik at vevstedet er relativt oppdatert p=E5 d=
ette=20
ihvertfall.

Ellers er vel ogs=E5 jeg litt usportslig ;-)

Steinar :-)