[Olug-list] Gammel hardware

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Thu, 19 Aug 2004 15:08:22 +0200

--ikeVEW9yuYc//A+q

On Thu, Aug 19, 2004 at 09:26:50AM +0200, Denis Braekhus wrote:
[klipp]
> Vi p=E5 Startsiden har to gamle servere som gis bort ved henting.
>=20
> Serverchassiet er av typen "Intel Cabrillo-C" :
> http://www.intel.com/support/motherboards/server/chassis/cabrillo-c/sb/cs=
-014401.htm
>=20
> Hovedkortet finner jeg ikke manualen til lenger, men det er Single /
> Quad (litt forskjellige kort i de forskjellige boksene) Xeon kort.
> CPUene er Intel Xeon 500Mhz (og det sitter 1 stk i hver boks).
> Ellers er det 1GB RAM og litt varierende st=F8rrelse RAID disksett (rundt
> [...]
[klipp]

Hei Denis,

OLUG har, vel helt siden f=F8dselen, slitt med ustabil HW p=E5 v=E5re tjene=
re.
Derfor s=E5 er det veldig hyggelig =E5 bli tilbudt server-grade HW. Med
andre ord: OLUG har lyst p=E5 og bruk for maskinene du tilbyr.

Forst=E5r det slik at du ogs=E5 allerede har f=E5tt e-post fra Hector i OLU=
G.

B=E5de Hector og undertegnede kan hente maskinene hos dere, men det kan vi
jo avtale n=E6rmere utenfor listen ... :-)

P=E5 vegne av OLUG,
--=20
Knut Ingvald Dietzel    E-mail: kid at dietzel dot no
                        WWW   : http://dietzel.no/
                        Tel   : +47 22 23 00 92=20
                        Mob   : +47 922 45 430

--ikeVEW9yuYc//A+q