[Olug-list] Re: mythtv

gerhard@aldorf.no gerhard at aldorf.no
Wed, 1 Dec 2004 15:50:21 +0100

Hei
Jeg har nå brukt mythtv i over et år og er kjempe happy med. Det er noen som kjører mythtv på mandrake men  det fleste bruker Fedora fordi der finnes den beste installasjons guiden. kjempe enkelt det er nesten bare klipp og lim i komandolinjen. Anbefaler deg og bruke en hauppauge 250 eller 350 som tv kort fordi der får du bra resultat med minimal CPU bruk. Det andre du må passe på er å få xmltv med den norske grabberen opp og gå. Jeg kan godt hjelpe deg litt i hverfall hvis du bruker Fedora kjenner ikke mandrake så godt og jeg tror at det ikke burde vare noe probl. med Wlan og blutooth
installasjons guide http://wilsonet.com/mythtv/
forum http://www.gossamer-threads.com/lists/mythtv/
http://pvrguide.no-ip.com/bbs/index.php
http://www.mythtvtalk.com/forum/index.php?sid=dbb9555a2c677b72f906abf29d1ca92c