[Olug-list] Fedora sier "Welcome to RedHat"...?

torbjorn.heltne torbjorn.heltne at amelektronikk.no
Tue, 20 Jan 2004 23:12:18 +0100

Jeg har installert FC1 p=E5 *en* maskin fra scratch, noe som gikk helt
smertefritt. Videre har jeg brukt apt-get (se tidligere postinger denne
m=E5neden) og oppgradert fra RH8.0 - til n=E5 p=E5 *tre* maskiner.
En av disse tre maskinene skriver "Fedora kernel 2.4.(osv) i grub, "Welcome to
Fedora Linux" under oppstart og "Fedora Linux release (osv) i tekstlogin.
Alt vel.
De to andre maskinene derimot skriver "RedHat kernel 2.4.(osv) i grub,
"Welcome to RedHat Linux" under oppstart og "RedHat Linux release (osv) i
tekstlogin.

Alt fungerer helt greit, jeg bare undrer p=E5 hva jeg kan flikke p=E5 for at det
skal st=E5 "Fedora" p=E5 disse to maskinene ogs=E5?

mvh,

--
Torbj=F8rn Heltne