[Olug-list] Linux og nettradio

Erik Taraldsen eriktar at online.no
Wed, 21 Jan 2004 11:07:44 +0100 (CET)

> Hei!
>=20
> Vet ikke om det er noen av dere som har noen erfaring med sendesida av
> nettradio.  Saken er i alle fall s=E5nn at jeg er systemansvarlig ved
> Radio-PX (http://www.radio-px.no), og vi =F8nsker i st=F8rst mulig grad =
=E5 g=E5
> over til kun linux p=E5 serverparken v=E5r. Per n=E5 s=E5 kj=F8rer vi lin=
ux p=E5
> streamserveren (icecast2) og webserveren. Problemet ligger derimot i at
> etter uker med knoting, svetting og banning s=E5 har vi enda ikke klart =
> [...]

N=E5r jeg gikk p=E5 h=F8yskolen i =F8stfold s=E5 jobbet de med nrk sin stre=
aming. =20
Det gj=F8r det de fors=E5vidt fortsatt.
http://media.hiof.no/

vet de bruke linux i bunn da.  Men aner ikke hvordan det har utviklet seg=
=20
etter at jeg sluttet der for en del =E5r siden.  Kan jo h=F8re litt med dem=
=20
om de har noe erfaringer =E5 dele med seg.

-Erik