[Olug-list] Debian-CD

Jan Frederik Solem janso at powertech.no
Thu, 10 Jun 2004 14:35:23 +0200

tor, 10.06.2004 kl. 14.14 skrev Wilhelm Joys Andersen:
> Hei,
>=20
> Har noen en CD med en noenlunde oppdatert versjon av Debian (eller en
> annen artig distro) liggende og slenge som jeg kan [f=C3=A5, f=C3=A5 kj=
=C3=B8pe]? Jeg har
> en boks jeg gjerne skulle ha installert et fornuftig operativsystem p=C3=
=A5,
> men mangler CD-brenner.
>=20
> Jeg befinner meg i skrivende stund i sentrum, og kan komme og hente CDe=
> hvor enn den befinner seg..(c:

Dersom du ikke skulle f=C3=A5 tak i CD'er fra andre kilder, pleier flere
blader (Linux Format, LinuxUser & Develop, Linux-magasinet, sikkert
andre) =C3=A5 ha vedlagte CD'er (eller DVD'er - Linux Format kommer i en
CD-utgave og en DVD-utgave) med "m=C3=A5nedens distro".

Linux-magasinet kom med "Sn=C3=B8frix" her om dagen, og siste LinuxUser &
Developer som jeg har kj=C3=B8pt (for en m=C3=A5ned siden, sikkert nytt n=
ummer =C3=A5
finne hos Narvesen n=C3=A5) kom med SuSE 9.0.

Mvh
Jan Frederik Solem