[Olug-list] [Off-Topic]telnet/ssh server for w98?

Torbjørn Heltne torbjorn.heltne at amelektronikk.no
Fri, 12 Nov 2004 10:07:43 +0100

Marius Lund Larsen wrote:

> Hva med å bytte ut maskinen ? du får jo maskiner kastet etter deg p=
> news f.eks.

Verktøyet er som nevnt kommandolinjebasert og såvidt jeg husker krever
det "dos" i bunnen slik at det gikk dårlig å kjøre det i et
"command"-vindu under 2000/XP. Det hadde visst noe med minnehåndtering å
gjøre. Bruk av kjappere maskin vil riktignok føre til at kodebyggingen
går raskere. Det er imidlertid programvare for en mikrokontroller det er
snakk om og kompilering/linking av alle sourcefilene tar i underkant av
ti sekunder slik det er i dag. Kvikt nok til mitt bruk.

--
Torbjørn Heltne