[Olug-list] Re: [Styret] Referat fra st yremøte på QBA, tirsdag 23/8-2005

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Wed, 24 Aug 2005 22:34:21 +0200

--7AUc2qLy4jB3hD7Z

On Wed, Aug 24, 2005 at 09:29:10PM +0200, Joachim M=E6land wrote:
[klipp]
> 1. Lokaliteter
> OLUG fors=F8ker =E5 koble seg til NUUG, frem til vi f=E5r tilgang til and=
re =20
> lokaliteter, siden NITHLUG ikke besvarer v=E5re henvendelser.
[klipp]

Jeg har i dag, endelig, f=E5tt svar fra Alexander Brill i NITH-LUG.

I f=F8lge han s=E5 er NITH-LUGen  i litt kaotiske tilstander der det ikke er
noen som sitter i styret. Dog han skal f=E5 samlet troppene og pr=F8ve =E5 =
f=E5
ordnet lokale til OLUG, men det er ikke helt sikkert at han klarer det.

mvh,
--=20
Knut Ingvald Dietzel    E-mail: kid at dietzel dot no
                        WWW   : http://dietzel.no/

--7AUc2qLy4jB3hD7Z

--7AUc2qLy4jB3hD7Z--