[Olug-list] Re: [EFN-styret] Informasjon vedrørende Ha ckCon (fwd)

Thomas Gramstad Thomas Gramstad <thomas at ifi.uio.no>
Fri, 9 Dec 2005 17:48:47 +0100 (CET)

---------- Forwarded message ----------
Date: Fri, 9 Dec 2005 17:48:11 +0100 (CET)
From: Thomas Gramstad <thomas@efn.no>
To: post@hackcon.org
Cc: efn-listen@ifi.uio.no
Subject: Re:Re: [EFN-styret] Informasjon vedrørende HackCon

On Fri, 9 Dec 2005, post@hackcon.org wrote:

> Hei.
>
> Beklager at det har tatt tid til å svare på din henvendelse - når v=
> først gjør en ting vil vi gjerne svare seriøst.

Men det gjør dere ikke.

> Forventer du virkelig at vi skal svare deg seriøst når du viser
> ovenfraned holdning og den arrogansen som fremkommer i din mail?
> Om det er utslag av janteloven etc har ikke vi tatt stilling til
> og kommer heller ikke til å gjøre.

Jeg har ikke vist hverken ovenfraned holdning eller arroganse, kun
fremmet noen betenkeligheter jeg fikk.  Dere svarer med personangrep
og ellers uten innhold.

Det betyr at jeg avskriver dere som useriøse aktører som jeg ikke
ønsker å støtte på noen måte, og jeg vil gjøre dette klart for alle
jeg har videresendt til og evt. andre som måtte henvende seg til
meg om dere.

Med hilsen,

Thomas Gramstad
thomas@efn.no