[Olug-list] Re: Informasjon vedrørende HackCon#1 (fwd)

Thomas Gramstad Thomas Gramstad <thomas at ifi.uio.no>
Wed, 14 Dec 2005 15:14:34 +0100 (CET)

(Etter denne skal jeg ikke plage dere mer om dette temaet...)

---------- Forwarded message ----------
Date: Mon, 12 Dec 2005 19:25:59 +0100 (CET)
From: Thomas Gramstad <thomas@ifi.uio.no>
To: efn-listen@ifi.uio.no
Subject: Re: Informasjon vedrørende HackCon#1 (fwd)

Hei,

"Noen har snakket sammen", som det heter --
jeg har nå snakket med HackCon-folkene, fått noen svar,
fått og godtatt en genuin unnskyldning m.m. og fått klarhet
i at folkene bak HackCon er legitime aktører.  De tar også med
seg en del innspill, forslag og synspunkter fra meg om
anonymitet, organisering m.m. videre i sin prosess internt.

Jeg har også mottatt en epost som forklarer litt mer om
HackCon-folkenes grunner og målsetninger, vedlegger denne
nedenfor.

(De er også klar over at nåværende forum de har med MSN-forum
(se nedenfor) er en dårlig løsning som utelukker alle som ikke
vil eller kan bruke Internet Exploder, dette er kun en
midlertidig løsning inntil de får satt opp sitt eget
plattform-uavhengige forum på sitt eget nettsted.)

Til slutt kan jeg nevne at en del av de samme menneskene som
driver HackCon også driver et forbrukerorientert nettsted,
http://www.nettguiden.info/ , de er litt mindre anonyme der, og er
også interessert i tilbakemeldinger og innspill fra EFN og andre
som jobber med forbrukersaker om dette nettstedet.

Thomas Gramstad
thomas@efn.no