[Olug-list] Jensen scandinavia støtte i ubuntu

Roy-Magne Mo rmo at sunnmore.net
Sun, 30 Jan 2005 21:08:28 +0100

lau den 29.01.2005 Klokka 16:06 (+0100) skreiv lasse gullvåg sætre:
> Hei.
>
> Jeg har en venn som vil installere Ubuntu på pcen sin. Men han har en
> Jensen usb wlan adaptor som jeg ikke er sikker på om støttes. Kan i=
kke
> finne noe på google. Noen som har noen erfaringer med det, eller veit
> at ubuntu har innebygd støtte for sånne?

Jensen er vel egentlig berre eit fellesnamn for det BG Consult får tak i
billig og pushar med ein grei margin.

Men så lenge som det er USB, er det berre å finne ut korleis devicen
identifiserar seg og søke etter det på Google.

--
Roy-Magne Mo <rmo@sunnmore.net>