[Olug-list] Nettbanker som kan brukes fra Linux?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri, 4 Mar 2005 12:02:38 +0100

[Jan Frederik Solem]
> Har noen oversikt over hvilke nettbanker som ikke forutsetter
> Windows/IE? Det har jo en viss betydning om/når man skulle vurdere å
> bytte bank...

Jeg har litt striktere krav.  Jeg krever en nettbank som fungerer
tilfredstillende uten JavaScript.  Jeg bruker i dag Postbanken, og det
fungerer fint.  Endel ting som ikke fungerer som det skal, men
regningsbetaling fungerer.  Uthenting av kontooversikt i excel-format
og uthenting av kontonummer fra listen over kjente kontoer fungerer
ikke.