[Olug-list] Debian på Dell PowerEdge 2800 med RAI D5 - konsulentoppdrag

Pål Orby orby at balder.no
Tue, 03 May 2005 10:38:09 +0200

Hei,

jeg skal gå til innkjøp av ny server som jeg skal installere Debian
(stable) på og trenger hjelp til å bekrefte at hardware er støttet av
Debian. Jeg har vært i kontakt med Linpro, men de har desverre ikke
kapasitet til å hjelpe meg akkurat nå :-(

Håper det er noen på denne listen som kan hjelpe meg da hardware og
Linux ikke er min sterkeste side.

Denne maskinen skal settes opp med RAID5, og det jeg lurer mest på er om
SCSI-kortet som er satt opp støttes av Debian.

Maskinen finner du her:
<http://commerce.euro.dell.com/dellstore/basket/load.asp?s=nobsd&l=no&m=nok&c=637&n=4741&cu=etstore&v=d&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&demo=&gc=&sbc=nobsdpedge&co=>
eller her:
http://tinyurl.com/bjvro (samme som over)

Handlekurvnr: BR2106-3261563
Passord: sendregning

Hvis det er noen der ute som har lyst på konsulentoppdrag med å sette
den opp sammen med meg, så er det bare å ta kontakt. Serveren leveres
med ekstra prosessor (uten tillegg i pris) og så vidt jeg har skjønt så
må jeg bygge meg en ny kjerne for å støtte det. Vi holder til på
Fjellhamar rett utenfor Oslo.

Anyone?

--
Pål Orby