[Olug-list] Feilmelding ved CD-brenning

Per Inge Oestmoen pioe at coldsiberia.org
Mon, 07 Aug 2006 11:48:10 +0200

Hei.

Ved hver eneste CD-brenning får jeg en advarsel jeg ikke helt vet
hvordan jeg skal tyde, og jeg lurer på om den indikerer at noe er galt:

----
Performing OPC...
Sending CUE sheet...
/usr/bin/cdrecord: WARNING: Drive returns wrong startsec (0) using -150
Writing pregap for track 1 at -150
Starting new track at sector: 0
----

Den fullstendige meldingen (loggfilen) er her:

http://www.coldsiberia.org/linux/CD_error_burning.txt

Det kommer ingen andre feilmeldinger, og de brente CD-platene virker
alle uten problemer - i det minste i mitt system. Men jeg lurer som sagt
på om jeg har et problem, og i så fall hva som skal gjøres med det.

Svar mottas med takk - det dreier seg om meget verdifulle data.

Per Inge Oestmoen, Norway