[Olug-list] Worldwide Mandriva Linux 2007 install party

Per Øyvind Karlsen pkarlsen at mandriva.com
Wed, 23 Aug 2006 17:19:28 +0200

Hei!

Etter å ha hengt rundt på (Dvalin@)#oslolug i en aldri så liten stund, så er
det jaggumeg på tide for meg å melde meg på mailinglista, samtidig som jeg
vil lufte noe som kan være av interesse. :)

Mandriva SA har lanseringsdato for Mandriva Linux 2007 den 15. september, og
vil i den anledning avholde "Worldwide Mandriva Linux 2007 install party" den
21. oktober. Så da undrer jeg på om det er noen interesse hos Oslolug å delta
i dette?

Skulle interessen være til stede så vil i hvertfall jeg tilby meg å hjelpe til
og bidra til dette. :)

Mer(vel, egentlig ikke såååå mye mer for nå men..;) info:
http://qa.mandriva.com/twiki/bin/view/Main/InstallParty2007
--
Regards,
Per Øyvind Karlsen