[Olug-list] Linux kompatibelt 56k analogt modem

Morten Sickel morten at sickel.net
Tue, 12 Dec 2006 21:21:38 +0100 (CET)

Lars Aamodt skrev:
> Hei Folkens!
>
> Jeg lurte p=E5 om noen vet om et modem til 56k analog linje,
> som har st=F8tte i Linux? Jeg har googlet, s=F8kt og sendt foresp=F8rsl=
er,
> men igen til n=E5 har kunnet hjelpe meg... Om noen har
> noe til salgs eller vet om et merke som det er mulig =E5 oppdrive
> ville det v=E6rt til stor hjelp! P=E5 forh=E5nd takk.

I utgangspunktet funker alle interne. Noen interne skal funke, men det er
ikke alle chipset som er st=F8ttet, jeg har gjort noen halvhjertede og
mislykkede  fors=F8k uten =E5 f=E5 det til med et som skulle ha funka.

Morten

(Tror jeg har et avlagt eksternt billigmodem liggende som du kan f=E5 til
porto, hvis jeg ikke har gitt det til noen andre allerede da...)