[Olug-list] Erfaringer med GNUPG?

Roy-Magne Mo rmo at sunnmore.net
Wed, 08 Feb 2006 19:01:22 +0100

on den 08.02.2006 klokka 12:27 (+0100) skreiv Arun Gurung:

> kan gjerne gi et svar men jeg sender helst ikke mail til gmail-adresser=
.

Eg har forst=E5r ikkje heilt kva du vil med denne kommentaren. Dersom du
er redd for at Gmail/Google skal indeksere og arkivere mailen din, ville
dei nok gjere det uansett. OLUG-lista har vore tilgjengeleg p=E5 web i
web-basert form sidan starten og Google har grei kontroll p=E5 denne.=20

Ein grei regel =E5 f=F8lge n=E5r ein postar p=E5 lister, er =E5 vurdere o=
m den
mailen ein postar bidreg p=E5 nokon m=E5te.=20

--=20
Roy-Magne Mo <rmo@sunnmore.net>