[Olug-list] Erfaringer med GNUPG?

Stein Vråle stein at terminator.net
Wed, 8 Feb 2006 20:39:45 +0100

On Wed, 08 Feb 2006 19:57:00 +0100
Arun Gurung <arung@online.no> wrote:

> Forøvrig lurer jeg på hva i h. Windows-spørsmål har på en Linux=
-liste
> og gjøre?

Kanskje fordi folk vil anta at GNUPG erfaring er lettere å finne i et
linux miljø en i et windows miljø?

Norge er ikke så stort, og jeg vil tippe windows-gnupg brukermiljøet er
rimlig mikroskopisk, ihvertfall på nettet. Hvis jeg tar feil, pek gjerne
på noen bra norske ressursider for WinPT/GNUPG som kan besvare hennes
spørsmål.

Jeg tror også at det er endel av agendan for denne listen/foreningen å
også omfatte opensource teknologi, men det er en stund siden jeg leste
vedtektene så det må andre evt. bekrefte.

btw - forøvrig lurer jeg på hvorfor i h. du poster på en linux liste med
en *gosh* - windows maskin???

lol :)

mvh

/Stein