[Olug-list] Generalforsamling - Tirsdag 28/2 klokken 1900

Per Inge Oestmoen pioe at coldsiberia.org
Sun, 26 Feb 2006 15:42:07 +0100

Joachim Mæland wrote:

> Dette grenser kanskje til masing, men det må kanskje til...?:

Hei!

Jeg har et lite problem. Her blir det kollisjon mellom to årsmøter.

Jeg er revisor, men kl. 18:00 på akkurat denne dagen må jeg være
tilstede på et annet sted - fordi det da er årsmøte i et stort
idrettslag. Å unnlate å møte er ikke et alternativ, da jeg er leder
for friidretten. Så da kan jeg umulig komme til OLUGs årsmøte, hvor
mye jeg enn gjerne ville.

Det betyr at min underskrift med godkjennelse av OLUG's riktignok
minimale økonomi må skje før OLUG-årsmøtet.

Hvordan ordner vi denne saken?

Jeg er/kan være i Oslo sentrum mellom 16:30 og 17:30 på tirsdag.

Per Inge Østmoen